לאור ירי הטילים: לא יתקיימו מחר לימודים בדרום ובשפלה

    איתי גדסי No Comments on לאור ירי הטילים: לא יתקיימו מחר לימודים בדרום ובשפלה

    לאחר הערכות מצב שקיימו ראשי רשויות גדולות בדרום ובשפלה, הוחלט כי לאור האיון הגדול על חיי התלמידים לא יתקיימו מחר לימודים. רכבת הלילה לדרום בוטלה

    פגיעה ישירה במקווה בקרית גת, בנס המקווה היה ריק צילום: החדשות החמות
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור ירי הטילים הנרחב לעבר ישראל, בהם אירעו נפילות בקריית מלאכי, קריית גת, אשקלון, שדרות ואופקים, ראשי הרשויות בדרום החליטו כי מחר לא יתקיימו לימודים מחשש לחיי התלמידים.

    מעיריית אשדוד נמסר: "בתום הערכת מצב שקיים ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי עם פיקוד העורף וכל גורמי הביטחון העירוניים, הוחלט שמחר לא יתקיימו לימודים בכל מערכת החינוך בעיר, כולל החינוך המיוחד. כמו כן מותרת התקהלות עד 300 איש באולמות סגורים וממוגנים. בשטחים פתוחים אסורה כל התקהלות.

    הציבור מתבקש לשמור על דריכות ועירנות ולהיות ערוכים לכל שינוי במצב הבטחוני. זה הזמן לוודא שחדר המיגון נקי וערוך לשהייה ובני הבית מכירים את הנחיות ההתגוננות. אנו מזכירים כי אזור האזעקות באשדוד הוא "לכיש 271". אנא עקבו אחר אמצעי התקשורת וככל שיהיו שינויים נעדכן אתכם. מוקד 106 עומד לשירותכם 24 שעות".

    photo_2019-05-04_21-31-18

    מעיריית אשקלון נמסר: "בהערכת מצב שמקיים ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, התקבלה החלטה לא לקיים מחר לימודים בכל מוסדות החינוך בעיר, כולל מסגרות החינוך המיוחד, מוכש"ר ומרכזים קהילתיים. על כל שינוי בהנחיה זו נודיע בהקדם".

    מעיריית קריית מלאכי נמסר: לאחר הערכת מצב עם פיקוד העורף – לא יתקיימו מחר לימודים בכל מוסדות החינוך כולל מעונות וגנים פרטיים. הנחיות על פעילות חינוכית לא פורמאלית והתכנסויות, יועברו בהמשך הלילה".

    מעיריית שדרות נמסר: "מהמטח האחרון שנורה לעבר העיר אחת הרקטות פגעה במדרכה באחת משכונות העיר. נזק נגרם לרכוש, אין נפגעים. צוותי העירייה בכוננות מלאה, בהם המוקד העירוני שנמצא באיוש מוגבר וכך גם מרכז חוסן. נמשיך לעדכן לפי הצורך".

    כמו כן רכבת ישראל סגרה את קווי הלילה לדרום: בשל אילוצים תפעוליים הנובעים מהנחיית הגורמים הבטחוניים לסגירת מקטע אשקלון-באר שבע, לא תופעלנה רכבות הלילה (24:00-6:00), מתחנת תל אביב ההגנה אל ישובי הדרום, בקו הנגב המערבי. הרכבת האחרונה מאשקלון תצא בשעה 23:13 דקות. הרכבת האחרונה לאשקלון תגיע לתחנה בשעה 23:20 (תצא מרעננה מערב בשעה 21:40).

    בתוך כך, מחדר המבצעים המשותף של פלגי ההתנגדות נמסר: "הפצצת אשקלון אופקים וקריית גת היא תגובה להפצצת הבניין בעיר עזה. במידה והאויב ירחיב את תקיפותיו נפציץ את אשדוד ואת באר שבע".

    photo_2019-05-04_20-53-38



    0 תגובות